2021 októberében már nyolcadik alkalommal, több száz online és offline Time to Move esemény keretében kaphatott információt sok ezer fiatal a nemzetközi mobilitási lehetőségekről szerte Európában.
Mint mindig, ezúttal is több, mint 30 ország, köztük Magyarország részvételével számos izgalmas program valósult meg az Eurodesk hálózat szervezésében.
Az eseményekhez a kialakult járványhelyzet miatt sok esetben az online térben lehetett csatlakozni, de nem kizárólagosan. A sokszínű online és offline programok célja az volt, hogy megismertessék a fiatalokkal a nemzetközi tanulási, önkéntes és gyakornoki lehetőségeket - eljuttatva ezeket az információkat az ország legtávolabbi szegleteibe is, így tájékoztatva a legkisebb településen élő fiatalokat.
A Time to Move kampány honlapján interaktív térkép segítette a tájékozódást: idén 855 esemény valósult meg, amelyből 70 hazánkban. A hazai események során több alkalommal is olyan fiatalok meséltek élményeikről, akik korábban már részt vettek valamilyen nemzetközi programban, de olyan külföldi önkéntesek online bejelentkezéseit is figyelemmel követhették az érdeklődők, akik jelenleg is hazánkban tartózkodnak.
A Time to Move kampányt a korábbi évek gyakorlatától némiképp eltérve négy kreatív kihívás színesítette. Az idei Time to Move kampány győztesei 16 résztvevő ország szavazatai alapján kerültek ki a következő kategóriákból: Zöldebb Európa fotó-,„Európa Én vagyok, Európa Mi vagyunk” novellaíró-,„Európa, az én otthonom” videós-,„Fedezd fel Európát!” illusztrációs-kihívás. A győztesek értékes nyereményekkel gazdagodhattak.